x=x=x=x=x= Anul terminal 2024-2025 =x=x=x=x=x=x 

Sesiunea de vară 2025: 30.06.2025 - 2.07.2025

Rezultate finale - Fișier atașat

Rezultate la proba 2 - Fișier atașat

Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 2: Fișier atașat

Rezultate la Proba 1 - fișier atașat

Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 1:  Candidații se prezintă, conform planificării, cu act de identitate valabil.

Ora începerii probelor:

Proba 1: 30.06.2025, ora 9.00. 

Proba 2: 2.07.2025, ora 9.00.

Probele se susțin în spațiile de învățământ alocate facultății (clădirea C, etajele I și II).

Lista absolvenților înscriși: FISIER ATASAT

Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat

Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat

Fișa de înscriere: fișier atasat

Nota de lichidare: fișier atașat

Fișa ALUMNI: fișier atașat

Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online

5.02.2025 - Metodologia de licență/disertație

Discipline aferente primei probe a examenului de licență (structură aprobată în ședințele CFII din 15.03.2024, respectiv 26.02.2025):

  Două componente obligatorii:

  - Programare orientată pe obiecte  ->  Model de subiecte

  - Baze de date  ->  Model de subiecte

  O componentă la alegere dintre:

  - Retele de calculatoare  ->  Model de subiecte

  - Sisteme de operare  ->  Model de subiecte

  - Structuri de date   ->  Model de subiecte

Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret.

10.03.2025 - Depunerea cererii aprobate de catre cadrul didactic indrumator (a se vedea anexa 3 din ghidul de redactare). 

O cerere (anexa 3 din Ghidul privind redactarea lucrării) completată și semnată de cadrul didactic îndrumător se va depune la secretariat (in format electronic pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până cel mai târziu la data de 10 Martie 2025. Planurile de lucru, semnate de student si cadrul didactic indrumator, se depun de către cadrul didactic îndrumător, la secretariat, spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 24 Martie 2025. Planul de lucru contine momentele specifice documentării și monitorizării procesului de elaborare a lucrării de licență. Se recomanda responsabilitate maximă în intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat)

Ghid privind redactarea lucrării de licență/disertație

Indrumători 2024-2025: Orice cadru didactic cu gradul didactic cel puțin de LECTOR poate fi coordonator al lucrării de licență cu condiția șă dețină competențe în domeniul disciplinelor fundamentale și de specialitate specifice comisiei ARACIS de INFORMATICĂ (https://www.aracis.ro/wp-content/uploads/2024/04/1.-Standarde-ARACIS-Comisia-1.-Stiinte-exacte-_10.04.2024.pdf, pagina 20) . Există o limită de maximum 15 lucrări îndrumate de un cadru didactic ca unic îndrumător. Conform fișei postului sunt prevăzute 10 ore de îndrumare per lucrare.

Studenții sunt invitați să discute cu profesorii despre temele lucrării de licență. Temele de licență nu pot coincide, ca titlu, cu lucrările deja susținute.

Teme propuse (caracter orientatativ): Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta, Conf.univ.dr. Mihăilescu MariusConf. univ. dr. Dumitru Dan, Lector univ. dr Stancu Ramona, Lector univ. dr. Marascu Valentina, Lector univ.dr. Argint Cornel .

Structura lucrarilor de licenta in Informatica (model 1):
1. Introducere
2. Aspecte teoretice
3. Aspecte tehnologice
4. Proiect informatic
4.1 Descrierea cerintelor
4.2 Proiectarea aplicatiei
4.3 Implementarea si testarea aplicatiei
4.4 Validarea aplicatiei
4.5 Exemple de utilizare
5. Concluzii
Bibliografie
Anexe

Structura lucrarilor de licenta in Informatica (model 2):
1. Introducere
2. Metode/Algoritmi I
3. Metode/Algoritmi II ...
4. Tehnologii informatice
5. Sistem software demonstrativ
5.1 Schema de ansamblu
5.2 Interfata grafica
5.3 Exemple de utilizare
6. Concluzii
Bibliografie
Anexe

x=x=x=x=x= Anul terminal 2023-2024 =x=x=x=x=x=x 

Sesiunea de iarnă 2025: 10 - 12 Februarie 2025

NU S-A ORGANIZAT DIN LIPSĂ DE CANDIDAȚI

Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat

Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat

Fișa de înscriere: fișier atasat

Nota de lichidare: fișier atașat

Fișa ALUMNI: fișier atașat

===================================================================================

Sesiunea de toamnă 2024: 23 - 25 Septembrie 2024

Rezultate finale - Fișier atașat

Rezultate la proba 2 - Fișier atașat

Proba 2: 25.09.2024, ora 9.00. Toți candidații se prezintă la ora 9.00 (corpul C, Sala 210).

Rezultate la Proba 1 - Toți candidații au promovat. Va asteptam la proba 2.

Proba 1: 23.09.2024, ora 9.00.  Toți candidații se prezintă la ora 9.00 (corpul C, Sala 210). Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.

Lista absolvenților înscriși:  Fișier atașat 

Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat

Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat

Fișa de înscriere: fișier atasat

Nota de lichidare: fișier atașat

Fișa ALUMNI: fișier atașat

=======================================================================================

Sesiunea de vară 2024: 1-3 Iulie 2024

Rezultate finale - Fișier atașat

Rezultate la proba 2 - Fișier atașat

Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 2: Fișier atașat

Rezultate la Proba 1 - fișier atașat

Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 1: AICI Candidații se prezintă, conform planificării, cu act de identitate valabil.

Ora începerii probelor:

Proba 1: 1.07.2024, ora 9.00. 

Proba 2: 3.07.2024, ora 9.00.

Probele se susțin în spațiile de învățământ alocate facultății (clădirea C, etajele I și II).

Lista absolvenților înscriși: FISIER ATASAT

Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat

Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat

Fișa de înscriere: fișier atasat

Nota de lichidare: fișier atașat

Fișa ALUMNI: fișier atașat

Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online

15.03.2024 - Metodologia de licență/disertație

Discipline aferente primei probe a examenului de licență (structură aprobată în ședința CFII din 15.03.2024):

  Două componente obligatorii:

  - Programare orientată pe obiecte  ->  Model de subiecte

  - Baze de date  ->  Model de subiecte

  O componentă la alegere dintre:

  - Retele de calculatoare  ->  Model de subiecte

  - Sisteme de operare  ->  Model de subiecte

  - Structuri de date   ->  Model de subiecte

Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret.

8 decembrie 2023 - Depunerea cererii aprobate de catre cadrul didactic indrumator (a se vedea anexa 3 din ghidul de redactare). Studenţii care nu vor depune cereri, conform apelului, vor fi repartizaţi din oficiu, per cadru didactic (a se vedea ordinea din lista de mai jos), în ordinea alfabetică a numelui studentului, în funcţie de locurile rămase libere.

TEME ORIENTATIVE PENTRU LUCRAREA DE LICENTĂ

O cerere (anexa 3 din Ghidul privind redactarea lucrării) completată și semnată de cadrul didactic îndrumător se va depune la secretariat (in format electronic pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până cel mai târziu la data de 8 Decembrie 2023. Planurile de lucru, semnate de student si cadrul didactic indrumator, se depun de către cadrul didactic îndrumător, la secretariat, spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 19 Ianuarie 2024. Planul de lucru contine momentele specifice documentării și monitorizării procesului de elaborare a lucrării de licență. Se recomanda responsabilitate maximă în intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat)

Ghid privind redactarea lucrării de licență/disertație

Indrumători 2023-2024 ai lucrărilor de licență și teme propuse:

Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta Magdalena (NB), 15 studenți, teme propuse.
Conf. univ. dr. Mihăilescu Marius (PO), 15 studenți, teme propuse.
Conf. univ. dr. Popescu-Bodorin Nicolaie (PO), 15 studenți, teme propuse.
Lector univ. dr. Argint Cornel (NB), 15 studenți, teme propuse.
Lector univ. dr. Stancu Ana-Maria Ramona (PO), 15 studenți, teme propuse.
Lector univ. dr. Defta Luminita (PO), 15 studenți, teme propuse.