Examen de licență
Examen de licență în INFORMATICĂ
- Detalii
- Publicat: 27 Octombrie 2015 27 Octombrie 2015
- Ultima actualizare: 25 Septembrie 2024 25 Septembrie 2024
x=x=x=x=x= Anul terminal 2023-2024 =x=x=x=x=x=x
Sesiunea de toamnă 2024: 23 - 25 Septembrie 2024
Rezultate finale - Fișier atașat
Rezultate la proba 2 - Fișier atașat
Proba 2: 25.09.2024, ora 9.00. Toți candidații se prezintă la ora 9.00 (corpul C, Sala 210).
Rezultate la Proba 1 - Toți candidații au promovat. Va asteptam la proba 2.
Proba 1: 23.09.2024, ora 9.00. Toți candidații se prezintă la ora 9.00 (corpul C, Sala 210). Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Lista absolvenților înscriși: Fișier atașat
Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
=======================================================================================
Sesiunea de vară 2024: 1-3 Iulie 2024
Rezultate finale - Fișier atașat
Rezultate la proba 2 - Fișier atașat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 2: Fișier atașat
Rezultate la Proba 1 - fișier atașat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 1: AICI Candidații se prezintă, conform planificării, cu act de identitate valabil.
Ora începerii probelor:
Proba 1: 1.07.2024, ora 9.00.
Proba 2: 3.07.2024, ora 9.00.
Probele se susțin în spațiile de învățământ alocate facultății (clădirea C, etajele I și II).
Lista absolvenților înscriși: FISIER ATASAT
Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
15.03.2024 - Metodologia de licență/disertație
Discipline aferente primei probe a examenului de licență (structură aprobată în ședința CFII din 15.03.2024):
Două componente obligatorii:
- Programare orientată pe obiecte -> Model de subiecte
- Baze de date -> Model de subiecte
O componentă la alegere dintre:
- Retele de calculatoare -> Model de subiecte
- Sisteme de operare -> Model de subiecte
- Structuri de date -> Model de subiecte
Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret.
8 decembrie 2023 - Depunerea cererii aprobate de catre cadrul didactic indrumator (a se vedea anexa 3 din ghidul de redactare). Studenţii care nu vor depune cereri, conform apelului, vor fi repartizaţi din oficiu, per cadru didactic (a se vedea ordinea din lista de mai jos), în ordinea alfabetică a numelui studentului, în funcţie de locurile rămase libere.
TEME ORIENTATIVE PENTRU LUCRAREA DE LICENTĂ
O cerere (anexa 3 din Ghidul privind redactarea lucrării) completată și semnată de cadrul didactic îndrumător se va depune la secretariat (in format electronic pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până cel mai târziu la data de 8 Decembrie 2023. Planurile de lucru, semnate de student si cadrul didactic indrumator, se depun de către cadrul didactic îndrumător, la secretariat, spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 19 Ianuarie 2024. Planul de lucru contine momentele specifice documentării și monitorizării procesului de elaborare a lucrării de licență. Se recomanda responsabilitate maximă în intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat)
Ghid privind redactarea lucrării de licență/disertație
Indrumători 2023-2024 ai lucrărilor de licență și teme propuse:
x=x=x=x=x= Anul terminal 2022-2023 =x=x=x=x=x=x
Sesiunea de iarnă 2024: 12-14 Februarie 2024
Rezultate finale - fișier atașat
Rezultate proba 2 - fișier atașat
Rezultate la Proba 1 - fisier atasat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii: Toți înscrișii se prezintă în ziua de 12 Februarie 2024, în sala 104 (clădirea C), la ora 9.00 . Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri (5-7 Februarie 2024, interval orar 10-14) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Sesiunea de toamnă 2023: 18 - 20 Septembrie 2023
Rezultate finale - fișier atașat
Rezultate la proba 2 - fișier atașat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 2: Sala 104 (corpul C)
Rezultate la Proba 1 - fișier atașat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 1: Sala 201 (corpul C). Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Ora începerii probelor:
Proba 1: 18.09.2023, ora 9.00. Toți candidații se prezintă la ora 9.00.
Proba 2: 20.09.2023, ora 9.00. Toți candidații se prezintă la ora 9.00.
Probele se susțin în spațiile de învățământ alocate facultății (clădirea C, etajele I și II).
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
=======================================================================================
Sesiunea de vară 2023: 3-5 Iulie 2023
Rezultate finale - fisier atasat
Rezultate la proba 2 - fisier atasat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 2: fisier atasat
Rezultate la Proba 1 - fisier atasat.
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii - Proba 1: Fișier atașat. Candidații se prezintă, conform planificării, cu act de identitate valabil.
Ora începerii probelor:
Proba 1: 3.07.2023, ora 9.00.
Proba 2: 5.07.2023, ora 9.00.
Probele se susțin în spațiile de învățământ alocate facultății (clădirea C, etajele I și II).
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
Metodologia examenului de finalizare a studiilor (licență/disertație)
Regulament privind desfășurarea examenelor de licență/disertație - incepând cu sesiunea iulie 2023
Ghid privind redactarea lucrării de licență/disertație
Discipline aferente primei probe a examenului de licență (structură aprobată în ședința CFII din 16.02.2023):
Două componente obligatorii:
- Programare orientată pe obiecte -> Model de subiecte
- Baze de date -> Model de subiecte
O componentă la alegere dintre:
- Retele de calculatoare -> Model de subiecte
- Sisteme de operare -> Model de subiecte
- Structuri de date -> Model de subiecte
Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret.
Studenți care nu au depus cereri în termenul menționatmai jos - fișier atașat (se va anunta) Ultimul termen este 18.12.2022. Studenții care nu au depus planul de cercetare până la data de 20.02.2023 au mari șanse de repetare a ultimului an în condiții de transfer al creditelor.
TEME ORIENTATIVE PENTRU LUCRAREA DE LICENTĂ
O cerere (anexa 3 din Ghidul privind redactarea lucrării) completată și semnată de cadrul didactic îndrumător se va depune la secretariat (in format electronic pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până cel mai târziu la data de 11 Decembrie 2022. Planul de lucru, semnat de student si cadrul didactic indrumator, se depune la secretariat spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 15 Ianuarie 2023. Planul de lucru contine momentele specifice documentării și monitorizării procesului de elaborare a lucrării de licență. Se recomanda responsabilitate maxima in intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat)
Indrumători ai lucrărilor de licență si teme propuse (actualizare continuă):
====================== CADRE DIDACTICE DIN DEPARTAMENT======================
1. Prof. univ. dr. Gheorghe Duda - Tehnici de optimizare. Modele de optimizare. Decizii în condiții de risc.
2. Prof. univ. dr. Grigore Albeanu - fisier atasat
3. Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta - fișier atașat
4. Conf. univ. dr. Mihăilescu Marius - fișier atașat
5. Conf. univ. dr. Dumitru Dan - fișier atașat
6. Conf. univ. dr. Ioan Rodica - Coduri și criptografie. Modelare și simulare. Analiza datelor. Metode statistice în Machine Learning
7. Conf. univ. dr. Zaharescu Eugen - fisier atasat
8. Conf. univ. dr. Popescu-Bodorin Nicolaie - Teme de inteligență artificială
9. Lector univ. dr. Stefan Liviu Cristian - fisier atasat
10. Lector univ. dr. Stancu Ana Maria Ramona - fisier atasat
11. Lector univ. dr. Defta Luminița - fisier atasat
12. Lector univ. dr. Averian Alexandru - Sisteme de operare. Rețele de calculatoare. Dezvoltarea aplicațiilor mobile. Inginerie software. Interfețe om-calculator
13.Lector univ. dr.Poienariu Mihaela - Logică computațională
14. Asistent dr. Junie Petru (în cotutelă): Baze de date, Dezvoltare software. Rețele de calculatoare. Sisteme de operare.
==== CADRE DIDACTICE ASOCIATE (dacă nu aveți deja contact vă rugăm să luați legătura cu secretariatul/decanatul) ====
1. Prof. univ. dr. Tomescu Ioan (Teme de structuri de date, algoritmica grafurilor)
2. Prof. univ. dr. Georgescu Horia (Tehnici avansate de programare, programare concurenta si distribuita)
3. Conf. univ. dr. Beteringhe Adrian, Bioinformatică
4. Lector univ. dr. Cherciu Mihail - Structuri de date, Informatică teoretică
5. Lector univ. dr. Cornel Argint - fișier atașat
6. Expert Computer Science, Loredana Ștefania Niță (în cotutelă) - Inginerie Software, Cloud Computing
7. Expert Computer Science și Fizică computațională, Valentina Mărăscu (în cotutelă), Web avansat. Quantum computing.
x=x=x=x=x= Anul terminal 2021-2022 =x=x=x=x=x=x
Sesiunea de iarnă 2023: 13-15 Februarie 2023
Rezultate finale - fișier atașat
Rezultate proba 2 - fișier atașat
Rezultate la Proba 1 - fisier atasat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii: Toți înscrișii se prezintă în sala 104 (clădirea C) la ora 9.00 . Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri (6-8 Februarie 2023, interval orar 10-14) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
Regulament de organizare a examenelor de finalizare a studiilor actualizat (6.09.2022) - fișier atașat
============================================================================
Sesiunea de toamnă 2022: 19-21 Septembrie 2022
Rezultate finale - fișier atașat
Rezultate proba 2 - fișier atașat
Proba 2: 21 septembrie 2022 - Toti înscrișii la examenul de licență au dreptul să susțină proba a II-a indiferent de rezultatul la proba 1. Sesiunea din Februarie 2023 este ultima în care se poate susține doar proba nepromovată aferentă metodologiei 2021-2022. Toți candidații, care au de susținut proba a doua, se prezintă în ziua de 21 Septembrie 2022, la sala 104, ora 9.00, pentru prezentarea și susținerea lucrării de licență.
Rezultate la Proba 1 - fișier atașat
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii: fișier atașat. Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri (12-14 Septembrie 2022, interval orar 10-14) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
Regulament de organizare a examenelor de finalizare a studiilor actualizat (6.09.2022) - fișier atașat
=======================================================================
Sesiunea de vară 2022: 4-6 Iulie 2022
Rezultate finale - fișier atașat
Rezultate proba 2 - fișier atașat
Proba 2: Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii: fișier atașat
Proba 2: 6 iulie 2022 - Toti înscrișii la examenul de licență au dreptul să susțină proba a II-a indiferent de rezultatul la proba 1. Într-o sesiune ulterioară se poate susține doar proba nepromovată.
Rezultate la Proba 1: fișier atașat
Proba 1: 4 iulie 2022, Ora de începere a probei 1 - 9.00
Repartizarea candidaților pe săli/subcomisii: fișier atașat. Candidații se prezintă cu act de identitate valabil.
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Programare, Înscrieri (20-22.06.2022; 28-29.06.2022) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
Studenții care nu au depus, conform cerintelor, cereri aprobate de profesorii indrumatori au fost repartizati conform orarului (urmariti si platforma Blackboard). Proiectul individual este parte a lucrarii de licenta si va fi descris drept contributie principala a autorului lucrarii. Studentii care au optat pentru alte cadre didactice (in afara celor de pe orar) vor fi evaluati de indrumatorii acestora (atât la ELL cât și la PII care este parte integrantă a LL). Având în vedere regulile GDPR, repartizarea studenților/masteranzilor nu este publică. Fiecare student/masterand va consulta platforma Blackboard.
Metodologia examenului de finalizare a studiilor (licență/disertație)
Regulament privind desfășurarea examenelor de licență/disertație - incepând cu sesiunea iulie 2022
Hotărârea Senatului Universității Spiru Haret referitoare la orgalizarea examenului de licență
Ghid privind redactarea lucrării de licență/disertație
Discipline aferente primei probe a examenului de licență (structură aprobată în ședința CFII din 7.02.2022):
Două componente obligatorii:
- Programare orientată pe obiecte -> Model de subiecte
- Baze de date -> Model de subiecte
O componentă la alegere dintre:
- Retele de calculatoare -> Model de subiecte
- Sisteme de operare -> Model de subiecte
- Structuri de date -> Model de subiecte
Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret.
TEME ORIENTATIVE PENTRU LUCRAREA DE LICENTĂ
O cerere (anexa 3 din Ghidul privind redactarea lucrării) completată și semnată de cadrul didactic îndrumător se va depune a secretariat (in format electronic pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) până cel mai târziu la data de 21 Februarie 2022. Structura planului de lucru. Planul de lucru, semnat de student si cadrul didactic indrumator, se depune la secretariat spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 15 Martie 2022. Planul de lucru contine momentele specifice doccumentării și monitorizării proccesului de elaborare a lucrării de licență. Se recomanda responsabilitate maxima in intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat)
Indrumători ai lucrărilor de licență si teme propuse (actualizare continuă):
====================== CADRE DIDACTICE DIN DEPARTAMENT======================
Prof. univ. dr. Grigore Albeanu - fisier atasat
Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta - fișier atașat
Conf. univ. dr. Mihăilescu Marius - fișier atașat
Conf. univ. dr. Dumitru Dan - fișier atașat
Conf. univ. dr. Ioan Rodica - fișier atașat
Conf. univ. dr. Zaharescu Eugen - fisier atasat
Lector univ. dr. Stefan Liviu Cristian - fișier atașat
Lector univ. dr. Iorga Benedictos - fișier atașat
Lector univ. dr. Stancu Ana Maria Ramona - fisier atasat
Lector univ. dr. Defta Luminița - fișier atașat
Lector univ. dr. Averian Alexandru - fișier atașat
Lector univ. dr.Poienariu Mihaela - fișier atașat
====================== CADRE DIDACTICE ASOCIATE======================
1. Prof. univ. dr. Tomescu Ioan (Teme de structuri de date, algoritmica grafurilor)
2. Prof. univ. dr. Georgescu Horia (Tehnici avansate de programare, programare concurenta si distribuita)
3. Lector univ. dr. Cherciu Mihail - fișier atașat
x=x=x=x=x= Anul terminal 2020-2021 =x=x=x=x=x=x
Sesiunea februarie 2022
Rezultate finale: fișier se va atașa.
Rezultate înainte de contestaţii - atașat ! Contestatii (pentru operativitate online): trimite cererea (completează formularul mai întâi) privind contestatia imediat dupa sustinerea examenului pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., dar nu mai târziu de ora 23.59 din data de 14.02.2022.
Desfășurarea probei "Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate". 14.02.2022. Toți candidații susțin examenul de licență în același timp. Examenul pe platforma Blackboard se desfășoară de la ora 9.30. Timpul alocat rezolvării subiectelor este de 3 ore. Prezentarea la examenul de licență se face la ora 9.00. În intervalul 9h-9h30min se realizează identificarea participanțior (verificarea identității și înregistrarea IP-ului de susținere a examenului).
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Link conectare Google Meet: meet.google.com/edh-wxuw-udz
Precizari privind sustinerea probei: Valabile și pentru sesiunea Februarie 2022
Programare, Înscrieri (31.01-3.02.2022) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sesiunea de toamnă 2021
Rezultate finale: fișier atașat.
Rezultate înainte de contestaţii - fișier atașat ! Contestatii (pentru operativitate online): trimite cererea (completează formularul mai întâi) privind contestatia imediat dupa sustinerea examenului pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., dar nu mai târziu de ora 23.59 din data de 20.09.2021.
Desfășurarea probei "Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate". Toți candidații susțin examenul de licență în același timp. Examenul pe platforma Blackboard se desfășoară de la ora 9.30. Timpul alocat rezolvării subiectelor este de 3 ore. Prezentarea la examenul de licență se face la ora 9.00. În intervalul 9h-9h30min se realizează identificarea participanțior (verificarea identității și înregistrarea IP-ului de susținere a examenului).
Lista absolvenților înscriși: fișier atașat
Link conectare Google Meet: https://meet.google.com/vse-yeaj-rus
Precizari privind sustinerea probei: fișier atașat
Programare, Înscrieri (13-15.09.2021) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Posibilități de plată a taxelor https://misn-b.spiruharet.ro/472-anunt-posibilitate-plata-online
------------------------------------------------------------------------------
Sesiunea de vară 2021: 12.07.2021 - 18.07.2021
Rezultate finale - fișier atașat. Adeverințele de licențiat se vor elibera în perioada 26-30 Iulie 2021, interval orar 10-14, la secretariat, titularului sau unui împuternicit pe bază de procură notarială.
Rezultate înainte de contestaţii - fișier atașat ! Contestatii (pentru operativitate online): trimite cererea (completează formularul mai întâi) privind contestatia imediat dupa sustinerea examenului pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., dar nu mai târziu de ora 10.00 din dimineața zilei de 13.07.2021 (Marți).
Desfășurarea probei "Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate". Toți candidații susțin examenul de licență în același timp. Examenul pe platforma Blackboard se desfășoară de la ora 10. Timpul alocat rezolvării subiectelor este de 3 ore. Prezentarea la examenul de licență se face la ora 9 și 15 minute. În intervalul 9h15m-10h se realizează identificarea participanțior (verificarea identității și înregistrarea IP-ului de susținere a examenului). Pentru operativitatea procesului de identificare s-au constituit grupe care vor fi monitorizate de comisia de licență. Această organizare nu afectează procesul de susținere efectivă a examenului pe platforma Blackboard. Structura grupelor se află în tabelul de mai jos. Fiecare grupă va utiliza propriul link de conectare luni de la ora 9.15.
Grupa | Link conectare Google Meet |
Grupa 1 - fișier atașat | Link grupa 1 |
Grupa 2 - fișier atașat | Link grupa 2 |
Grupa 3 - fișier atașat | Link grupa 3 |
Grupa 4 - fișier atașat | Link grupa 4 |
Intâlnire online cu absolvenții înscriși la examenul de licență pentru explicarea procedurii de susținere a examenului de licență. Sesiune de întrebări și răspunsuri. Vineri 9 Iulie 2021, ora 16.00. Linkul Google Meet pentru conectare.
Precizari privind sustinerea probei: fișier atașat (30.06.2021)
Programare, Înscrieri (01-07.07.2021) și Acte necesare: fișier atașat
Declarație privind actele depuse la dosar: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tematica și bibliografia aferentă fiecarei componente a examenului de licență [afișate pe 31.03.2021]
Cinci componente obligatorii:
- Algoritmi și structuri de date -> Exemple de subiecte
- Proiectare și programare orientată pe obiecte -> Exemple de subiecte
- Proiectarea și administrarea bazelor de date -> Exemple de subiecte
- Programare avansata -> Exemple de subiecte
- Sisteme de calcul și de comunicații -> Exemple de subiecte
Metodologia examenului de licenta pentru promotia 2020-2021 (Iulie 2021, Septembrie 2021, Februarie 2022) - fisier atasat.
Prin hotararea Senatului Universitatii Spiru Haret, din 23 Iulie 2020, incepand cu anul universitar 2020-2021, examenul de licenta va consta dintr-o singura proba si anume: Evaluarea cunostintelor fundamentale si de specialitate, pentru care se acorda 10 credite in sistemul european.
x=x=x=x=x= Anul terminal 2019-2020 =x=x=x=x=x=x
============================ FEBRUARIE 2021 ====================================
Rezultate la examenul de licenta in Informatica, Sesiunea Februarie 2021 - fisier atasat
Conectare Google Meet - Proba2: meet.google.com/kvt-qfbg-ckp
Precizari privind sustinerea online a lucrării de licență - fișier atașat
Rezultate Proba1 - fisier atasat-verifica cu punctajul tau! Contestatii pana pe 16.02.2021, ora 10.00 (pentru operativitate online trimite contestatia pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
Conectare Google Meet - Proba1: meet.google.com/xfh-biqd-sac
Precizari privind sustinerea online a primei probe - fișier atașat
Lista absolvenților înscriși: fisier atasat
Programare, Înscrieri (08-10.02.2021) și Acte necesare: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atasat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Proba1: - 15.02.2021 - Evaluarea cunostintelor fundamentale si de specialitate (test complex grilă, 30+1 de întrebări, 2 ore, examen pe calculator, de acasa cu precizarea IP-ului, verificarea identitatii si monitorizarea examenului, ora de incepere este 9.00; examenul poate fi sustinut doar in fereastra de timp precizata: 9.30-11.30)
Proba2: - 17.02.2021 (incepand cu ora 9.00) - Prezentarea si sustinerea lucrarii de licenta - Planificare (se va afisa)
Probele promovate in sesiunile Iulie, Septembrie raman valabile si pentru Sesiunea Februarie 2021. Se va achita taxa (pentru) si sustine proba nepromovata.
Se pastreaza metodologia in vigoare (Metodologie proprie privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă şi disertaţie 2019-2020, sesiunile Iulie, Septembrie 2020, Februarie 2021, aprobată în Ședința Consiliului Facultății din data de 8.05.2020.)
============================ SEPTEMBRIE 2020 ====================================
Rezultate la examenul de licenta in Informatica, Sesiunea Septembrie 2020 - fisier atasat
Conectare Google Meet - proba 2: meet.google.com/mks-cuki-edr
Rezultate Proba 1: fisier atasat
Conectare Google Meet: meet.google.com/fcn-ezsu-giq
Precizari privind sustinerea online a primei probe - fișier atașat
Lista absolvenților înscriși: fisier atasat
Programare, Înscrieri (14-16.09.2020) și Acte necesare: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atașat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Proba1: - 21.09.2020 - Evaluarea cunostintelor fundamentale si de specialitate (test complex grilă, 30+1 de întrebări, 2 ore, examen pe calculator, de acasa cu precizarea IP-ului, verificarea identitatii si monitorizarea examenului, ora de incepere este 10.00; examenul poate fi sustinut doar in fereastra de timp precizata: 11.00-13.00)
Proba2: - 23.09.2020 (incepand cu ora 9.00) - Prezentarea si sustinerea lucrarii de licenta - Planificare (se va afisa)
============================ IULIE 2020 ====================================
Rezultate finale la Examenul de licenta, Sesiunea Iulie 2020.
Precizari privind sustinerea online a lucrării de licenţă - Se va completa declaratia de onestitate din platforma Blackboard (butonul Confirmati). fișier atașat
Proba 2 - Linkuri Google Meet - Grupa1 Grupa2 Grupa3
Proba 1 - Rezultate finale după contestatii.
Proba 1 - Contestatii: A fost primita o singura contestatie. Comisia de contestatii a analizat cererea precum si lucrarea si contextul contestat. S-a mentinut punctajul initial. Contestatia nu a fost admisa.
Proba 1 - Rezultate înainte de contestații. Contestațiile se depun până pe data de 7.07.2020, ora 8.00.
Ultima ora! Explicatii - in scris - până la ora 10.00 (ziua de 7.07.2020): Candidatii care au codurile GDPR BIIF198636413, BIIF198310829 si BIIF19946530 trebuie sa prezinte comisiei de Licenta explicatii, în scris, privind ascunderea IP-ului in vederea sustinerii testului grila Blackboard. In caz de frauda, se anuleaza examenul. Candidatul având codul BIZI198889842 trebuie să explice, în scris, motivul pentru care există diferenţe majore între IP confirmare BB şi IP examen BB.
Repartizarea pe grupe: Grupa 1; Grupa 2; Grupa 3
Precizari privind sustinerea online a primei probe - fișier atașat
Grupa 1: Link Google MEET
Grupa 2: Link Google MEET
Grupa 3: Link Google MEET
Formular - cerere contestație - fișier atașat
Programare, Înscrieri (din 22.06.2020) și Acte necesare: fișier atașat
Fișa de înscriere: fișier atașat
Nota de lichidare: fișier atașat
Fișa ALUMNI: fișier atașat
Prezentarea lucrărilor în cadrul SACTC - 26.06.2020 (Simulare a sustinerii online cu recomandari constructive in vederea efectului maxim pentru proba a II-a a examenului de licenta). Va puteti inscrie folosind formularul online.
Proba1: - 6.07.2020 - Evaluarea cunostintelor fundamentale si de specialitate (test complex grilă, 30+1 de întrebări, 2 ore, examen pe calculator)
Proba2: - 8-9.07.2020 - Prezentarea si sustinerea lucrarii de licenta - Planificare
===========================================================================
Metodologie 2019-2020 |
Metodologie proprie privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă şi disertaţie 2019-2020, sesiunile Iulie și Septembrie 2020, aprobată în Ședința Consiliului Facultății din data de 8.05.2020. Prezenta metodologie de finalizare a studiilor in domeniul INFORMATICA se aplica incepand cu anul universitar 2019-2020. (vezi fisier atasat/24.09.2019) |
Tematica probei "Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate" 2019-2020 |
Tematica și bibliografia aferentă fiecărei componente a primei probe a examenului de licență: Două componente obligatorii: - Proiectare și programare orientată pe obiecte -> Exemple de subiecte - Proiectarea și administrarea bazelor de date -> Exemple de subiecte O componentă la alegere din: - Algoritmi și structuri de date -> Exemple de subiecte - Sisteme de calcul și de comunicații -> Exemple de subiecte - Programare paralelă, concurentă și distribuită -> Exemple de subiecte Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (urmăriți link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret. |
Teme propuse pentru lucrările de licență |
Structura planului de lucru. Planul de lucru, semnat de student si cadrul didactic indrumator, se depune la secretariat spre aprobarea Consiliului Facultatii până la 15 Octombrie 2019. Planul de lucru contine momentele specifice evaluarii pe parcurs si evaluarii finale. Se recomanda responsabilitate maxima in intocmirea planului de lucru. (vezi fisier atasat) Indrumători ai lucrărilor de licență si teme propuse (actualizare continuă): ====================== CADRE DIDACTICE DIN DEPARTAMENT====================== Prof. univ. dr. Grigore Albeanu - fisier atasat Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta - fișier atașat Conf. univ. dr. Dumitru Dan (Teme de Geometrie computationala, grafica pe calculator, tehnici de optimizare) Conf. univ. dr. Ioan Rodica (Teme de statistica computationala, coduri si criptografie) Lector univ. dr. Stefan Liviu Cristian - fișier atașat Lector univ. dr. Iorga Benedictos - fișier atașat Lector univ. dr. Stancu Ana Maria Ramona - fisier atasat Lector univ. dr. Defta Luminița - fișier atașat ====================== CADRE DIDACTICE ASOCIATE====================== 1. Prof. univ. dr. Tomescu Ioan (Teme de structuri de date, algoritmica grafurilor) 2. Prof. univ. dr. Georgescu Horia (Tehnici avansate de programare, programare concurenta si distribuita) 3. Conf. univ. dr. Zaharescu Eugen - fisier atasat 4. Lector univ. dr. Cherciu Mihail - fișier atașat
|
Ghidul 2019-2020 este aici! | Ghid pentru redactarea şi evaluarea lucrării de licenţă/diplomă/masterat fisier atasat |
Organizeaza-ti lucrarea - Model 1 | Structura lucrarilor de licenta in Informatica (1): 1. Introducere 2. Aspecte teoretice 3. Aspecte tehnologice 4. Proiect informatic 4.1 Descrierea cerintelor 4.2 Proiectarea aplicatiei 4.3 Implementarea si testarea aplicatiei 4.4 Validarea aplicatiei 4.5 Exemple de utilizare 5. Concluzii Bibliografie Anexe |
Organizeaza-ti lucrarea - Model 2 | Structura lucrarilor de licenta in Informatica (2): 1. Introducere 2. Metode/Algoritmi I 3. Metode/Algoritmi II ... 4. Tehnologii informatice 5. Sistem software demonstrativ 5.1 Schema de ansamblu 5.2 Interfata grafica 5.3 Exemple de utilizare 6. Concluzii Bibliografie Anexe |
x=x=x=x=x= Anul terminal 2018-2019 =x=x=x=x=x=x
Sesiuni aferente anului terminal 2018-2019 |
Sesiuni din Iulie 2019, Septembrie 2019, Februarie 2020 ========================== FEBRUARIE 2020 ==================================== Programare, Înscrieri, Acte necesare:fișier atașat Fișa de înscriere: fișier atașat Nota de lichidare: fișier atașat Fișa ALUMNI: fișier atașat Lista absolvenților înscriși: fișier atașat Proba 1 - 10 Februarie 2020, ora 9.00 - Planificare: fișier atașat Proba 2 - 12 Februarie 2020, ora 9.00 - Planificare: fișier atașat ========================== SEPTEMBRIE 2019 ==================================== Programare, Înscrieri, Acte necesare: fișier atașat Fișa de înscriere: fișier atașat Nota de lichidare: fișier atașat Fișa ALUMNI: fișier atașat Lista absolvenților înscriși: fișier atașat Proba 1 - 23 Septembrie 2019, ora 9.00 - Planificare: fișier atașat Proba 2 - 25 Septembrie 2019, ora 9.00 - Planificare: fișier atașat ============================ IULIE 2019 ==================================== Programare, Înscrieri, Acte necesare: fișier atașat Fișa de înscriere: fișier atașat Nota de lichidare: fișier atașat Fișa ALUMNI: fișier atașat Lista absolvenților înscriși - fișier atașat Proba1: - 8.07.2019 - Evaluarea cunostintelor fundamentale si de specialitate - Planificare Proba2: - 10.07.2019 - Prezentarea si sustinerea lucrarii de licenta - Planificare Etape preliminare examenului de licenta 1. Evaluare pe parcurs: 22-25 Aprilie 2019 2. Colocviu: 27-31 Mai 2019 3. Presustinere a lucrarii de licenta: 14 - 15 Iunie 2019 ========================================================================= |
Metodologie 2018-2019 | |
Tematica probei "Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate" 2018-2019 | Tematica și bibliografiile aferente primei probe a examenului de licență. Bibliografia recomandată este disponibilă în Biblioteca de Matematică, Informatică şi Tehnologia Informaţiei a Universităţii Spiru Haret (Campus Didactica, Cladirea C, etajul 2) sau online (a se vedea link-urile inserate precum şi situl programului de studii). Unele publicaţii sunt disponibile în librăriile Universităţii Spiru Haret. |
Teme propuse pentru lucrările de licență |
Teme propuse. Fișier atașat. Structura planului de lucru. Planul de lucru, semnat de student si cadrul didactic indrumator, se depune la secretariat spre aprobarea Consiliului Facultatii. Planul de lucru contine momentele specifice evaluarii pe parcurs si evaluarii finale. Se recomanda responsabilitate maxima in intocmirea planului de lucru.
|
Ghidul 2018-2019 este aici! | Ghid pentru redactarea şi evaluarea lucrării de licenţă/diplomă/masterat fisier atasat |
Organizeaza-ti lucrarea - Model 1 | Structura lucrarilor de licenta in Informatica (1): 1. Introducere 2. Aspecte teoretice 3. Aspecte tehnologice 4. Proiect informatic 4.1 Descrierea cerintelor 4.2 Proiectarea aplicatiei 4.3 Implementarea si testarea aplicatiei 4.4 Validarea aplicatiei 4.5 Exemple de utilizare 5. Concluzii Bibliografie Anexe |
Organizeaza-ti lucrarea - Model 2 | Structura lucrarilor de licenta in Informatica (2): 1. Introducere 2. Metode/Algoritmi I 3. Metode/Algoritmi II ... 4. Tehnologii informatice 5. Sistem software demonstrativ 5.1 Schema de ansamblu 5.2 Interfata grafica 5.3 Exemple de utilizare 6. Concluzii Bibliografie Anexe |
Centralizatorul lucrărilor de licență
- Detalii
- Publicat: 10 Decembrie 2012 10 Decembrie 2012
- Ultima actualizare: 09 August 2024 09 August 2024
2024 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2023 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2022 (Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2021 (Februarie) - Fișier atașat
2020 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2019 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2018 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2017 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2016 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2015 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2014 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2013 (Februarie, Iulie, Septembrie) - Fișier atașat
2012 (Iulie, Septembrie) - Fișier atașat