Prezentare facultate
Start 2025-2026! Împreună învățăm să avem SUCCES!
- Detalii
- Publicat: 18 Ianuarie 2025 18 Ianuarie 2025
- Ultima actualizare: 18 Ianuarie 2025 18 Ianuarie 2025
De 34 de ani, învăţăm împreună să avem succes!
Intrăm în cel de-al 35-lea an de existență cu planuri mari și cu o inițiativă ambițioasă, dedicată celor aproape 350.000 de absolvenți ai Universității Spiru Haret, Alumni USH.
Fondată cu misiunea de a oferi acces la educație de calitate, Universitatea Spiru Haret a modelat generații întregi de specialiști și profesioniști, dovadă fiind faptul că mai mult de trei sferturi dintre absolvenții noștri profesează și se bucură de recunoaștere în domeniul de studiu pe care l-au urmat.
Informatică - Licență // Descriere // Orar
Informatică - Master - TMISI // Descriere // Orar
Informatică - Master - SSIC // Desciere
Prin programul Alumni USH, dorim să rămânem conectați cu cei care ne-au reprezentat cu mândrie, să construim împreună noi oportunități, dar şi să oferim un cadru pentru dialog, colaborare și dezvoltare continuă, încurajând conexiunea dintre universitate și comunitatea sa extinsă.
În perioada următoare, vom prezenta mai multe detalii despre aceste program, ce va include evenimente de socializare și networking; conferințe și workshop-uri tematice; activități de mentorat și colaborări interdisciplinare; proiecte speciale care să susțină inițiativele absolvenților noștri.
Dacă doriți să aflați mai multe și să deveniți parte activă a acestui program, vă rugăm să accesați link-ul de mai jos și să completați formularul cu datele dumneavoastră:
https://forms.gle/eaZiJDj8RqTyY3Sy7
Universitatea Spiru Haret mulțumește tuturor celor care, de-a lungul timpului, au contribuit la crearea acestei povești de succes.
La mulți ani, Universitatea Spiru Haret!
Cadre didactice
- Detalii
- Publicat: 21 Octombrie 2015 21 Octombrie 2015
- Ultima actualizare: 24 Februarie 2025 24 Februarie 2025
Informatica - Cadre didactice titulare ale Universității Spiru Haret
Nr. |
Numele |
Contact | |
1. | Prof. univ. dr. Gheorghe DUDA | g.duda.mi[at]spiruharet.ro | Str. Ion Ghica, nr. 13, 021-314.00.75/302 |
2. | Prof. univ. dr. Grigore ALBEANU | decanat_misn[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B37 |
2. | Prof. univ. dr. Adin COJOCARU | ushefs_cojocaru.adin[at]spiruharet.ro | Str. Berceni, nr. 24 |
3. | Conf. univ. dr. Dan DUMITRU | d.dumitru.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
4. | Conf. univ. dr. Marilena COJOCARU | ushefs_cojocaru.marilena[at]spiruharet.ro | Str. Berceni, nr. 24 |
5. | Conf.univ.dr. Marius MIHAILESCU | m.mihailescu.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
6. | Conf univ. dr. Nicolaie POPESCU-BODORIN | nb.popescu.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
7. | Conf. univ. dr. Nicoleta IACOB | n.iacob.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
8. | Conf. univ. dr. Rodica IOAN | r.ioan.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B39 |
9. | Lect.univ.dr. Alexandru AVERIAN | a.averian.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
10. | Lect.univ. dr. Valentina Marascu | v.marascu.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
11. | Lect. univ. dr. Ana-Maria Ramona STANCU | amr.stancu.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
12. | Lect. univ. dr. Cristian STEFAN | LC.stefan.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
13. | Lect. univ. dr. Eugenia STEFANESCU | genastef[at]yahoo.fr | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B38 |
14. | Lect. univ. dr. Luminita DEFTA | l.defta.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B35 |
15. | Lect.univ. dr. Mihaela POIENARIU | m.poienariu.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
16. | Lect. univ. dr. Vasile Cornel ARGINT-ZAHARIOAIEI | c.argint.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
17. | Asist. univ. dr. Petru JUNIE | p.junie.mi[at]spiruharet.ro | Str. Fabricii, nr. 46G, camera B36 |
Informatica - Cadre didactice asociate
Nr. | Numele | Contact | |
1. | Prof. univ. dr. Georgescu Horia | h.georgescu.mi[at]spiruharet.ro | Prof. emerit. Univ. Bucuresti |
2. | Prof.univ.dr.ing. Florin Popentiu-Vladicescu | fl.popentiu.mi[at]spiruharet.ro | A.O.S. R. |
3. | Conf. univ.dr. Cristian Kevorchian | c.kevorchian.mi[at]spiruharet.ro | Consiliul legislativ |
4. | Inf.dr. Stefania Loredana Nita | st.nita.mi[at]spiruharet.ro | I.T.C Bucuresti |
Programul consultatiilor pentru fiecare cadru didactic este afisat in cadrul orarului/ anunturilor de la programul de studii la care acesta preda.
Conducere
- Detalii
- Publicat: 01 Octombrie 2015 01 Octombrie 2015
- Ultima actualizare: 28 Octombrie 2023 28 Octombrie 2023
Decan: | Prof. univ. dr. Grigore Albeanu; -> g.albeanu.mi[at]spiruharet.ro | |
Director de departament: | Conf univ. dr. Iacob Nicoleta; -> n.iacob.mi[at]spiruharet.ro |
Programul audiențelor conducerii
Decan, Miercuri 11.00 - 12.00, Joi 11.00 - 12.00
Director de departament, Miercuri 10.00-12.00
Consiliul facultăţii
1. Prof. univ. dr. Grigore Albeanu - Decan
2. Conf. univ. dr. Nicoleta Magdalena Iacob - Director de departament
3. Conf univ. dr. Mihăilescu Marius Iulian - membru
4. Bunica S. Simona-Gabriela - student Informatică (anul 2) - membru
5. Bucureșteanu V. Andrei-Cristian - student Informatică (anul 3) - membru
Regulament de funcționare a facultății
Consiliul departamentului
1. Conf. univ. dr. Iacob Nicoleta - Director de departament
2. Conf. univ. dr. Rodica Ioan - membru
3. Lector universitar dr. Stancu Ana-Maria Ramona - membru
Regulament de functionare a departamentului
Senatul Universității Spiru Haret
1. Prof. univ. dr. Grigore ALBEANU, membru, cadru didactic
2. Calotă Silviu, membru, student masterand - Tehnologii Moderne în Ingineria Sistemelor Informatice, anul 1
Secretariat
- Detalii
- Publicat: 27 Iunie 2015 27 Iunie 2015
- Ultima actualizare: 21 Iulie 2023 21 Iulie 2023
Functie | Telefon | Responsabilitati |
Secretar şef Florinela Paraschiv Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
(004)021.455.10.91 (004)021.455.10.91 |
Informatică – anii I, II şi III Masterat – TMISI – anii I şi II |
Program cu publicul | Luni, Marti, Miercuri, Joi: 12:00 - 14:00 Vineri, Sambata, Duminica: Nu se lucreaza cu publicul. Eventualele situatii exceptionale vor fi anuntate din timp. |
Adresa sediu
Sediul Facultatii de Inginerie si Informatica este pe str. Fabricii, nr. 46G, corp B et. 3, Bucuresti.
Secretariatul pentru programele de studii Informatica si TMISI se afla la sediul din str. Fabricii, nr. 46G, corp B et. 3, biroul 40.
Prezentare facultate
- Detalii
- Publicat: 25 Iunie 2015 25 Iunie 2015
- Ultima actualizare: 08 Septembrie 2023 08 Septembrie 2023
Prezentare/Istoric facultate
Facultatea de Inginerie şi Informatică a Universităţii "Spiru Haret" este continuatoarea Facultătii de Inginerie, Informatică şi Geografie a Universităţii "Spiru Haret".
Facultatea de Inginerie, Informatică şi Geografie a Universităţii "Spiru Haret" este continuatoarea Facultătii de Matematică, Informatică şi Ştiinţele Naturii ca urmare a Hotărârii nr. 376/2016 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor şi al specializărilor/programelor de studii universitare şi a structurii instituţiilor de învăţământ superior pentru anul universitar 2016-2017.
Baza legală a programelor de studii organizate de Universitatea SPIRU HARET și facultate (sub diversele ei denumiri) de-a lungul anilor o reprezintă paginile din Monitorul Oficial al României. Extrase din acest document sunt disponibile aici.
Intreaga comunitate academică respectă legislatia in vigoare: Legea educatiei nationale, carta universitătii, regulamentele specifice, codul drepturilor si obligatiilor studentului etc.
- Legea învățământului superior
- Carta Universitatii Spiru Haret
- Codul drepturilor si obligatiilor studentului
Programe de studii
Program | Obiective | Profesii | Competenţe |
Informatică (licenţiat, 3 ani) Misiunea programului de studiu Informatică, privitǎ în contextul domeniului de studii universitare Informatică, constă în formarea de specialişti într-un domeniu de vârf, prin aplicarea metodelor didactice şi de cercetare ştiinţificǎ bazate pe o curriculǎ academicǎ adaptatǎ necesitǎţilor de pe piaţa muncii. Misiunea didactică și de cercetare a programului de studii este în concordanță cu misiunea Universității Spiru Haret. În domeniul activităţii didactice obiectivele principale sunt: - asigurarea dobândirii cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate într-un sistem operaţional care să asigure competenţa profesională şi socială, la nivel naţional (CNC – Codul Naţional al Calificărilor) şi internaţional (CISO – Clasificarea Internaţională Standard a Ocupaţiilor), respectiv RNCIS – registrul Naţional al Calificărilor din Învăţământul Superior. - formarea de specialişti cu pregătire superioară în domeniile specializării, corespunzătoare nivelului actual acceptat pe plan european. . În domeniul activităţii de cercetare: - Dobândirea abilităţilor şi experienţei necesare lucrului în echipă pentru soluţionarea problemelor din domeniul informaticii; - Asigurarea necesarului de specialişti în informatică pentru unităţile economice din zonă, capabili de a se adapta schimbărilor rapide tehnologice care vor avea loc în viitor; - Crearea condiţiilor adecvate pentru cooperarea cu alte universităţi şi instituţii, respectiv unităţi economice de profil din ţară şi străinătate, în vederea promovării şi valorificării rezultatelor activităţilor de cercetare în informatică. În domeniul activităţii de pregătire continuă: - Asigurarea pregătirii necesare pentru continuarea studiilor superioare în ciclul II (master) în domeniul Informatică; - Asigurarea pregătirii necesare pentru continuarea pregatirii prin cursuri postuniversitare în domeniile „Informatica” sau „Calculatoare şi tehnologia informaţiei”. - Model supliment la diploma de licență - Acces la materiale specifice |
O1. Cunoaşterea şi înţelegerea conceptelor, teoriilor şi metodelor de bază ale domeniului informatic; O2. Utilizarea metodologiilor, mecanismelor de specificare şi a mediilor de dezvoltare pentru realizarea aplicaţiilor informatice; O3. Utilizarea tehnologiilor informatice moderne pentru transmiterea şi procesarea informaţiilor, precum şi gestionarea bazelor de date; O4. Utilizarea de criterii şi metode adecvate pentru evaluarea aplicaţiilor informatice. |
Analist - 251201 Programator - 251202 Inginer de sistem în informatică - 251203 Administrator baze de date - 252101 Administrator de rețea de calculatoare - 252301 Profesor în învățământul gimnazial - 233002 Asistent de cercetare în informatică - 214918 |
Competenţe profesionale: CP1. Programarea în limbaje de nivel înalt Competenţe transversale: |
Tehnologii Moderne în Ingineria Sistemelor Informatice (Master; 2 ani) - Model supliment la diploma de master - Acces la materiale specifice
|
O1. Cunoaşterea şi înţelegerea conceptelor moderne, teoriilor recente şi metodelor de bază ale ingineriei sistemelor informatice O2. Utilizarea metodologiilor moderne de dezvoltare software, mecanismelor de specificare şi a mediilor de dezvoltare pentru realizarea sistemelor informatice în context distribuit O3. Utilizarea tehnologiilor informatice moderne pentru transmiterea şi procesarea sigură a informaţiilor, precum şi gestionarea bazelor de date avansate O4. Utilizarea de standarde și metodologii în ingineria software și în dezvoltarea aplicațiilor multimedia. O5. Dezvoltare de proiecte informatice inovative în context antreprenorial |
Proiectant sisteme informatice - 251101 Programator de sistem informatic - 251204 Inginer de sistem software - 251205 Manager de proiect informatic - 251206 Profesor în învățământul liceal, postliceal - 233001 Cercetător în informatică - 214917 |
Competenţe profesionale: CP1. Operarea cu concepte şi metode ştiinţifice în domeniul procesării informaţiei în sisteme distribuite CP2. Dezvoltarea de concepte teoretice şi de metode practice vizând procesul de dezvoltare şi întreţinere a aplicaţiilor informatice CP3. Procesarea avansată a informaţiei folosind tehnologii Grid, Cluster și Cloud Computing CP4. Realizarea de proiecte informatice în context interdisciplinar CP5. Conceperea, proiectarea şi implementarea sistemelor informatice hybride (mobile, desktop) CP6. Managementul calităţii şi securităţii sistemelor informatice distribuite Competenţe transversale: CT1 Aplicarea regulilor de muncă organizată şi eficientă, a unor atitudini responsabile faţă de domeniul ştiinţific - profesional, pentru valorificarea creativă a propriului potenţial, cu respectarea principiilor şi a normelor de etică profesională. CT2 Desfăşurarea eficientă a activităţlor organizate într-o echipă interdisciplinară prin asumarea unor funcţii de execuţie şi conducere, cu dezvoltarea capacităţilor empatice de comunicare inter-personală, de relaţionare şi colaborare cu grupuri diverse. CT3 Elaborarea proiectului propiu de dezvoltare profesională; utilizarea unor metode şi tehnici eficiente de învăţare, informare, cercetare şi dezvoltare a capacităţilor, de valorificare a cunoştinţelor, de adaptare la cerinţele unei societăţi dinamice şi de comunicare în limba română şi în limba engleză. |